piątek, 9 stycznia 2015

Mode

Tak wiec chcialam waam dzis jedynie przedstawic kilka ladnych zdjec, oraz napisac mniej wiecej co u mnie slychac.

Tak wiec moja kolezanka wrocila dzisiaj z Polski. Zazdrosze jej ze w ogole byla w Polsce, poniewarz niesamowicie sama chcialabym sie tam juz wybrac, no ale coz, nie zawsze ma sie to czego sie chce. Tak szczerze czasami chcialabym wrocic do Polski ale wiem ze nie mam do czego. Chodze tu do szkoly, nauczylam sie jezyka wiec musze tu zostac. Jednak wiem ze w Polsce nie mialabym takich mozliwosci jak tu, wiadomo o co chodzi..
Zmieniajac temat na moze troche bardziej weselszy, mam zamiar zaczac wychodzic gdzies w ladne miejsca i wynajmowac mame (hehe) jako fotografa. Przynajmniej bede bardziej aktywna na blogu i nie bede siedziec w domu caly czas. Ale nie obiecuje ze to bedzie niedlugo poniewarz moja mam puki co nie wychodzi z domu (jest w ciazy) takze zdjecia beda... W domu. Ale i tak sie postaram. No coz, to chyba by bylo dzisiaj na tyle, tutaj macie kilka zdjec typowo zimowe ubrania, ktore najbardziej mi pasuja i chcialabym je miec :)










12 komentarzy:

  1. Kochamz djecia tego typu xx
    obserwuje :)
    klaudiaandmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie zdjęcia, cudowne jest to z tymi air forcami :D

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Te sweterki są świetne :) Widzę, że rodzeństwo będzie, gratulacje dla mamy.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne inspiracje, uwielbiam nosić zimą takie grube, ciepłe swetry! <3 ja już obserwuję, liczę na rewanż u mnie :*

    Pozdrawiam www.correct-incorrect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne sweterki i wszystkie buty mi się podobają, może dlatego, że moją ulubioną częścią "garderoby" są właśnie buty:)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie: http://zawsze-wszedzie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie że pokazujesz to co kochasz i nawet nieźle piszesz moim zdaniem :) Ale Forcy na zime :D ? Moim zdaniem bardziej na jesień ale nwm może się nie znam bo nie pasjonuje się bardzo modą :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) writesavereviev.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia! :D
    Pytałaś o wspólną obserwacje więc obserwuje! :3
    http://karola-karo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. te zdjęcia są takie ukazujące jakby zimę :)
    zimowe inspiracje są takie cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Air Forcy <3
    Po prostu uwielbiam :D
    I ten sweterek z pierwszego zdjęcia też świetny.

    Buziaki,

    realweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. super inspiracje:)

    obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie, abym mogła się odwidzięczyć ♥Mój blog♥ buziak kochana :*

    OdpowiedzUsuń

- Akceptuje obs/obs ale jak zaczniesz.
- Kazdy komentarz mnie motywuje.
- Jak zostawisz link do bloga to tez na pewno zajrze.