piątek, 16 stycznia 2015

Make-up tutorial

Przygotowalam dzisiaj dla was make-up tutorial ktory robie sobie na codzien :)
Od razu mowie ze przy 19 zdjeciu chodzi o takie "cos" do brwi, ale niestety zagubilam zdjecie jak go uzywam i jakim pedzelkiem, wiec przepraszam bardzo z moj blad. Ale co do reszty zdjec mam nadzieje ze wszystko jest latwe do ogarniecia. Od razu mowie ze Nie zawsze robie tyle samo makijazu, czasami nakladam tylko tapete i troche tuszu, ale pokazalam ten bardziej skomplikowany poniewarz chyba kazdy wie jak sie uzywa tuszu, prawda?
Bronzera tez nie zawsze uzywam, A przez to ze mam sucha cere nakladam jeszcze krem przed malowaniem, ale nie sadze by innym bylo to potrzebne wiedz oszczedzilam sobie zdjec tego. Tak wiec zapraszam do komentowania :)

Najpierw podklad z Rimmel "STAY MATTE", bardzo matujacy najlepszy na tlusta cere, jednak jesli bys chciala uzyc go na sucha (tak jak ja) najpierw naloz krem.

Kreski robie pedzelkiem i "zelem" z Maybelline New York, bardzo latwo sie rysuje kreski takim sposobem chociarz zapewne na taki nie wyglada.

Pewne te spostrzegawcze osoby zauwazyly ze na zdjeciu 15 i 16 uzywam innych tuszow. Ja na ogol uzywam dwa (jeden na gorne rzeszy i jeden na dolne) a nie chcialam pokazywac obydwu, wiec pokazalam ten co bardziej polecam. Czyli z Miss Sporty.

Na koniec brwi delikatnie podkreslam Aqua Brow, ponownie przepraszam ale nie mam zdjec jak go nakladam i jakim pedzelkiem. Nastepnie moja ukochana szminka z Essence.

28 komentarzy:

  1. W bardzo fajny sposób wszystko przedstawiłaś.
    Efekt końcowy jest świetny.
    Pięknie zrobione kreski!
    Kolorowe Chmury-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny, naturalny makijaż :-*

    Pozdrawiam, correct-incorrect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny makijaż :)
    robotkidreamer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post, napewno by mi się przydał gdybym potrafiła sie pomalować :(

    http://dreamcom21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie to wygląda :)
    jestemmiska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz świetnie :)
    http://dreamsoutxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. super delikatny makijaż ;)

    pisałaś mi, że obserwujesz, sprawdzam wszystkich, nie widzę Ciebie, upewnij się, że obserwujesz albo skoro to zrobiłaś-napisz pod jaką nazwą, to się zrewanżuję :)
    http://similarose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorka, pewnie cos przeoczylam ;)
      juz obserwuje ;)

      Usuń
    2. nic się nie stało, również obserwuje

      masz piękną cerę ;) a powiedz mi, z essence to jest brązer czy puder w kamieniu? ;) dobry jest?

      Usuń
    3. a dobra widze, nakładasz na policzki więc pewnie brązer ;)

      Usuń
    4. brazer, ale dobry jak nie chcesz miec zbyt podkreslonych policzkow, bo jest delikatny :))

      Usuń
  8. muszę kupić ten podkład z rimmela :D

    Pozdrawiam, correct-incorrect.blogspot.com
    Może masz ochotę na mini konkurs? Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie wygląda ten make-up, ale ja na Twoim miejscu zrobiłabym trochę wyżej te kreski, żeby bardziej otwierały oko :)

    http://duo-jessie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz w takim makijażu! :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny tutorial ! <3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Amazing! Great post and very nice blog!
    I'm following your blog. Can you follow me back? Thank you so much!
    Bisous,
    www.pequenomuffin.com.br

    OdpowiedzUsuń
  13. Post udany! :) Bardzo mi się podoba! :D
    CHCIAŁABYM ZEBRAĆ 300 OBSERWATORÓW! BARDZO PROSZĘ O POMOC, OCZYWIŚCIE SIĘ ODWDZIĘCZĘ! <3 TYLKO ZOSTAWCIE LINK DO SWOJEGO BLOGA U MNIE W KOMENTARZU! :)

    ZAPRASZAM: MÓJ!

    http://karolcia200999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny makijaż, jestem pod wrażeniem :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie wyglądasz w takim makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. W tym makijażu wyglądasz ślicznie!
    Obserwuję i liczę na uczciwy rewanż :)
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo podoba mi się kolor szminki, ślicznie wyglądasz!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny! Zazdroszczę trochę kształtu oka - mi by taki makijaż nie pasował :(

    uyumilku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ładny makijaż, pasuję Ci ;)

    Roxanne-13 letnia dziewczyna mieszkająca w małej miejscowości, wegetarianka.Ostatnio w jej życiu zaszło wiele zmian, spotkało ją wiele nieszczęśliwych wydarzeń.Ma problemy z samookaleczaniem, w międzyczasie towarzyszyły jej również myśli samoczójcze.Spędziła w szpitalu kilka miesięcy z powody zaburzeniń zachowania oraz anoreksji.Teraz jej waga jest w normie, już nic nie zagraża jej życiu.W blogu szuka wsparcia i zrozumienia.Po mimo wielu chwil zwątpienia ona nadal chce być silna i spełniać swoje marzenia, chce wytrwale dążyć do celu i pokazać ludzią, żę nigdy nie jest za puźno aby zmienić swoje życie.Jej pasją jest fotografia oraz sztuka, w nich widzi piękno.Chce przedstawić jakąś część swojego pokręconego świata ludziom.Czasem też zastanawia się jak to jest możliwe że ma dopiero 13 lat.Jest osobą totalnie odizolowaną od świata.Woli samotność.Nienawidzi ludzi, a jednocześnie ich kocha.Gdyby mogła całymi dniami leżałaby w łóżku nic nie robiąc.Co nie świadczy o tym, że nie jest osobą ambitną.Ma wiele planów do których dąży wytrwale i z wiarą, że już niedługo jej marzenia mogą się spełnić.
    Więc to właśnie jest mój pokręcony świat.Co będzie dalej?Czy znów wszystko przewróci się do góry nogami, czy też będzie szło po mojej myśli?Dowiesz się tego czytając kolejne notki!
    zyjealenieznacze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

- Akceptuje obs/obs ale jak zaczniesz.
- Kazdy komentarz mnie motywuje.
- Jak zostawisz link do bloga to tez na pewno zajrze.