niedziela, 21 grudnia 2014

Winter


Zimno.

Nie wiem jak wy, ale ja zawsze jak przychodzi prawdziwa zima (czyli bardzo zimno) to siedze caly dzien w domu, najlepiej bym nie wychodzila, choc czasem musze zeby sie troche przewietrzyc (jesli nie chodze do szkoly). Caly dzien gram, siedze w pizamie albo dresach i co pol godziny robie sobie herbate albo cappucino. Wlasnie w takim okresie rownierz powstaje duzo postow do ktorych  nie dodaje zadnych zdjec, bo po prostu cale dnie wygladam jak kupa i nie chce mi sie ogarniac zeby robic jakies sesje.

Nie moge sie doczekac wigilii, bo barszcz. Tak wiem, caly rok czekam tylko na moj ukochany barszcz z uszkami. No ale inne zeczy tez sa wazne... No ale bez barszczu to nie to samo. Dla klimatu dodam kilka zdjec z telefonu.





20 komentarzy:

  1. Ja też kocham barszcz hehe :)
    Przyznam że też miewam takie dni że po prostu nic mi się nie chce i nie obchodzi mnie jak wyglądam..po prostu wypoczywam,bo to akurat należny się każdemu.
    Pozdrawiam i życzę wesołych świąt ! ♥
    A także zapraszam do mnie ponieważ dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem ♥♥♥ ;)))
    Obserwuję !! ♥ :))
    http://fashionbloginstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie! ♥ + życzę Wesołych Świąt ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak u ciebie świątecznie na blogu jej <3
    smilenecia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł na wygląd bloga! :)
    Świetny post!
    Wszystko super!
    http://milka-smile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. haha barszcz jest najlepszym daniem na wigili według mnie!
    Bardzo fajny jest ten kursor w kształcie mikołaja! :D
    Życzymy Wesołych świąt!

    Pozdrawiamy!
    ♡ Twins Life. - kliik ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny mix zdjeć i kursor :D

    Życzę Ci zdrowych i spokojnych świąt, i aby wszystkie twoje marzenia sie zpełniły ;)

    Mój Blog ~ Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny mix zdjęć : ) . Również uwielbiam barszcz z uszkami - jak dla mnie najbardziej znane danie świąt : ) . Pozdrawiam i życzę miłego wieczorku ! + lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny mix!
    pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt :)

    ♥ V R N Q ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak się nazywasz na YT?
    http://smilenecia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Prowadzisz fajnego bloga :) Czekam na kolejną notkę
    Co powiesz na wspólną obserwację? Ja już zaczęłam .Liczę na uczciwy rewanż :)
    zapraszam do mnie http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nienawidzę barszczu haha


    http://1blacky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Heh, ja też nie lubię zimna! :)
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się post :)
    Zapraszam do siebie i jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)
    ps.Wesołych Świąt :*
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. mam podobnie, też siedziałabym całe dnie w piżamie lub dresach i nic nie robiła! :D

    dodaję do obserwowanych :)
    www.patt-cieslewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia <3
    .
    .
    .
    Co ty na to Obs za Obs
    Jak tak napiszu mnie na blogu w kom
    Zapraszam do mnie
    http://byrozalia.blogspot.com/2014/12/christmas-diy.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę ,że nie tylko Holandia jest naszym podobnym punktem zaczepienia.
    Również uwielbiam w zimne dni siedzieć i nic a nic nie robić. Moja włosy nawet wtedy niewiedzą co to jest szczotka.
    Ale to chyba każdy ma. A później się dziwię skąd dodatkowe 2 kg. :D
    Co powiesz na wspólną obserwację?

    Zapraszam: www.kawalekomnie.blogspot.com
    Pozdrawiam i życzę wesołych świąt, Ada

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też uwielbiam barszcz z uszkami. Szczerze to ja nie Kubie zbytnio zimy.. mimo tego ze uwielbiam śnieg. Też mam takie dni ze nic mi się nie chce :)

    http://moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

- Akceptuje obs/obs ale jak zaczniesz.
- Kazdy komentarz mnie motywuje.
- Jak zostawisz link do bloga to tez na pewno zajrze.