poniedziałek, 29 grudnia 2014

TMI TAG

Witam was bardzo serdecznie!..
Dzisiaj napisze wam troche informacji o mnie (o ktorych nie powiedzialam w filmiku ponizej).

Tak wiec...

1.  Zawsze gdy spie musze miec na sobie skarpetki.

2. Nie moge zasnac sluchajac muzyki albo jak ktos chrapie obok mnie.

3. Czesto jest tak ze pije na noc kawe a potem nie moge spac pol nocy.

4. Nie lubie jak ktos mnie laskocze (nie dlatego ze mam laskotki, bo ich nie mam, tylko dlatego ze to jest wkurzajace).

5. Juz z 5 razy podchodzilam do zalozenia kanalu na YT az wreszcie sie za to zabralam.

6. Przez jakies 10 miesiecy gralam w Lol'a, cale szczescie przestalam bo ta gra jest bardzo denerwujaca (mowiac delikatnie).

7. Jak bylam mala zbieralam wszystkie zeby ktore mi wypadaly (poniewaz za kazdy dostawalam od "wrozki zebuszki" tylko zlotowke i mi sie nie oplacalo). Teraz mam ich z 12 zebranych i leza w polsce w moim starym pokoju u mojej babci.

8. Jak bylam mala dzadziu zawsze mnie zabieral w zime na pole i raz wpadlam w zamarzniete jeziorko bo sie polamal lod. To bylo doslownie jeziorko, bo cale szczescie mialo z 30 cm glebokosci wiec sie nic nie stalo.

9. Przy okazji, tak jak bylo w nr. 8, raz jak wyszlam na pole z dziadziem i psem, dziadek sie przewrocil na lodzie i musialam sama wracac do domu po pomoc bo sama bylam za mala zeby zaprowadzic posiniaczonego dziadka przez pole do domu. I w srodku nocy musialam przechodzic przez lasek oraz znalezc droge do domu.

10. Z serii "zgubilam sie" rowniez kiedys zgubilam sie w lesie z mama, ale to juz bardziej normalne.

11. Moj pies (terrier walijski) ktory teraz jest w Polsce, ugryz 3 moje kolezanki (nie liczac mnie) bo nie lubi obcych.

12. Nieraz jak sie budze mam kota na twarzy, albo jego czesc.

13. Lubie miec porzadek ale nie lubie sprzatac. Ale tak ma raczej kazdy wiec to chyba zadna nowosc.



Tutaj filmik btw.


8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny tag :D
    http://bunbons.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award-2.html
    Zostałaś nominowana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny filmik ! :)
    Zapraszam do mnie :) http://adtadtadta.blogspot.com/
    Obs=obs :))
    Szczęśliwego Nowego Roku !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Można się dużo ciekawych rzeczy o tobie dowiedziec ;] Na 12 aż się zaśmiałam :D
    Pozdrawiam i życzę szczęśliwego Nowego Roku !
    http://you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super filmik! Zapraszam do siebie http://jewellery-fashion-leisure.blogspot.com/ . Dopiero zaczyna przygodę z blogowaniem, więc byłabym wdzięczna za każdy komentarz z ewentualnymi sugestiami bądź uwagami odnośnie bloga ;) co powiesz na wzajemną obserwację? czekam na odpowiedź u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwqielbiam takie filmiki! Świetny ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten Tag

    http://miinikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak byłam mała też zbierałam zęby! Moja "wróżka zębuszka" przynosiła mi 5 zł, hahah!:)
    Świetny filmik:)
    Pozdrawiam gorąco! ♥

    http://peeegi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

- Akceptuje obs/obs ale jak zaczniesz.
- Kazdy komentarz mnie motywuje.
- Jak zostawisz link do bloga to tez na pewno zajrze.