sobota, 13 września 2014

Oj Ludzie...

Jest teraz rowno godzina 1;49, choc zanim napisalam godzine byla 1;14 ale zapomnialam ze cos pisze i zaczelam sprawdzac fb...
Strasznie lubie jak ktos jest z czyms cholernie szczery, nie udaje kogos innego, nie uzywa tekstow ani zachowan innych osob. Nie wiem, na przyklad jak sie kogos spytasz czemu ma niedottykowy telefon, to nie wymysla ze zgubil ostatnio 2 IPhone'y, i czeka na wyplate mamy zeby dostac nowy, tylko powie prosto z mostu, 'Nie mam kasy, zbieram puki co na nowszy telefon ale puki co musze zostac przy tym badziewie...'

Ej, badz soba
Czemu teraz tak duzo dziewczyn bierze przyklad z jakis internetowych osobowosci, ktore wcale nie sa fajne. Przy okazji powiem  jest 9;28 rano bo poszlam na chwile spac.
No ja nie wiem, po prostu nie ogarniam niektorych, moze ja jestem dziwna.
Ogolnie to wole zeby ktos byl wredny. Ale zeby byl soba.

To tyle mam do powiedzenia, czesc!

mam romans z drzewem

12 komentarzy:

  1. Łał ! Niesamowity blog ! Śliczna jesteś ! <3 Ja dopiero zaczynam z przyjaciółką . Miło by było gdybyś zostawiła u nas ślad , zaobserwowała skomentowała :)) Ja już kochana <3 http://tiger-tiggers.blogspot.com/
    Dziękujemy z góry ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepiej być sobą, bo po co kłamać aby być lepszym. :)
    positivelikeedith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Racja, najlepiej być sobą i nie udawać kogoś innego. ;)

    http://andthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. no cóż niektórzy tacy są, może boją się opinii innych.. kto wie :D

    Obserwuję, Pozdrawiam i zapraszam do siebie Klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z Tobą, kłamstwo do niczego nie prowadzi i lepiej mówić prawdę niż kłamać co po jakimś czasie i tak wyjdzie na jaw :)
    kejtifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Lepiej mówić prawde niż kłamać .
    mam nadzieję że zostawisz u mnie po sobie ślad :)
    patrycjapatkka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. hej , świetny post i oczywiście blog , czy mogłabyś zajrzeć do mnie dopiero zaczynam . Gdyby było coś nie tak napisz mi w komentarzu na pewno to poprawię i zaobserwuję na stałe
    http://diffrentcholy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. hm nie wiem też po w poście po dwa razy wspominasz,która jest godzina. -to nie hejt. Tylko zwracam uwagę :)

    I tak to racja ludzie strasznie kłamią ale kłamstwo ma krótkie nogii...

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko ze to dwie inne godziny, chodzilo mi o to, ze pierwsza czesc zdania i druga pisalam w innych godzinach :D

      Usuń
  9. Tak być sobą, to zdecydowanie ważna rzecz :) Myślę, że to trochę bez sensu pisanie która godzina, bo to się mija z sensem posta, ale to tylko moja opinia :)

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zawsze jestem szczera, chodź czasami przez to niektórzy czują się obrażeni ;d

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zawsze staram się być soba jednak czasami warto jest skłamać lub jeszcze lepiej, nic nie mówić. Niektórzy nie musza wiedzieć o pewnych sprawach wszystkiego :)

    Zapraszam do mnie!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy :))

    OdpowiedzUsuń

- Akceptuje obs/obs ale jak zaczniesz.
- Kazdy komentarz mnie motywuje.
- Jak zostawisz link do bloga to tez na pewno zajrze.