sobota, 28 czerwca 2014

Tag your style!


Dzisiaj spróbuje wam opisać MOJ STYL i zachęcić wszystkich do zrobienia tego samego, na własnych blogach, w komentarzach, GDZIEKOLWIEK!
Tak więc zaczne od mojego stylu muzycznego...
Jak byłam mała słuchałam po prostu popu, co mi wpadło w ucho, co mi się podobało itd. Potem (jak przyjechałam do Holandii) zaczełam powoli zmieniać mój styl muzyczny, bo coraz bardziej i coraz częściej słuchałam rocka. Mój styl ubierania również się przez to zmienił, czyli bardziej gothic, ale nie widać tego za bardzo po tym jak się ubieram, puki co próbuję coraz bardziej wybierać takie właśnie ubrania które mi sie najbardziej podobają. "Rockowe". Tak samo moje włosy za niedługo nie będą kolorowe tylko na końcach, ale mam zamiar je całe na różowo przefarbować bo to tez mi się bardzo podoba. Kolce na butach, na kurtce, na torebce tez mi sie podobaja, i nawet mam na mnóstwie z moich rzeczy kolce. Co dziwne, w połączeniu z mrocznym, ostrym stylem kocham dodawać do tego słudziutkie dodatki. Co też dodaje troche innosci.

Zachęcam was wszystkich do odnajdywania własnego stylu, nie stylu jaki jest teraz modny, np.delikatne ubrania, pastelowe ozdoby i sluchanie spokojnej muzyki. Oczywiście może Ci sie to podobać, ale jeśli czujesz że na prawde jesteś rockowcem, to po prostu to pokaż!




8 komentarzy:

  1. masz bardzo zadbany blog <33 miło popatrzeć ;)
    Pytałaś się na moim blogu czy możesz zrobić ten tag o muzyce, i oczywiście że możesz ;))))
    http://sylwiaa3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham kolorowe koncowki :) sliczne masz wlosy :)
    onlydreams8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. rockowy styl to jest to :)


    ps. a u mnie? LADY IN RED :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz, jeśli naprawdę by Ci zależało na jakiejś koszulce, czy coś, a bylibysmy w stanie ogarnąć wysyłkę za granicę, to nie byłby to żaden problem wysłać coś do Ciebie :)
    ~ crocked-team.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny masz uśmiech :)


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wysyłka za granicę to żaden problem ;)

    Bardzo podobają mi się kolorowe włosy, więc pokaż zdjęcia jak już zrobisz się na różowo ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. twój styl jest podobny do mojego tylko, że ja tylko się na czarno ubieram i chodzę w glanach. Moja muzyka... to oczywiście heavy metal, ale również kocham klasykę co jest dosyć nietypowe. Kocham takie blogi jak ten dlatego też obserwuję.Zapraszam też do mnie, tam zobaczysz z kim się zmierzę przez 31 dni :3

    http://moniqqus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

- Akceptuje obs/obs ale jak zaczniesz.
- Kazdy komentarz mnie motywuje.
- Jak zostawisz link do bloga to tez na pewno zajrze.