czwartek, 26 czerwca 2014

Nudy przedwakacyjne?

Tak właśnie! U mnie to jeszcze bardzo przedwakacyjne, bo w przeciwieństwie do was ja mam wakacje dopiero od 18 lipca, a do szkoły będę jeszcze chodzić 2 tygodnie... Chyba do 11 lub jakoś tak.
Do polski jadę 21 lipca (czego nie mogę się doczekać) i od wtedy praktycznie nie będę miała dostępu do internetu (owszem tam jest komputer, ale z internetem na kabel, a nie mozna na nim wejsc na bloggera, nie mam pojęcia czemu). Więc będę dodawać posty tylko z tableta z wifi u mojej koleżanki, ale będę próbować na bieżąco dodawać zdjęcia na instagrama, i pisać na twitterze co się u mnie dzieje :)

Twitter
Facebook
Instagram


A oto mój ostatni filmik jeśli nie widzieliście :

1 komentarz:

  1. Jejku ten kota jest mega! :)
    Dzięki za miłe słowa u mnie

    OdpowiedzUsuń

- Akceptuje obs/obs ale jak zaczniesz.
- Kazdy komentarz mnie motywuje.
- Jak zostawisz link do bloga to tez na pewno zajrze.