wtorek, 17 czerwca 2014

1000 odwiedzin!



(oto mój filmik)

Wreszcie ten pierwszy 1000 !

Teraz mam nadzieje ze to będzie coraz więcej i więcej, ponieważ mam zamiar bardziej się do tego przykładać...

Tak przy okazji opowiem wam o mojej ostatniej wycieczce nad jezioro z koleżanką. Ogólnie to tam sie jedzie godzinę rowerem, a to miejsce nazywa się Bisbosch. Nie było by nic nadzwyczajnego w wycieczce tam, bo ostatnio robimy to dosc często. Chodzi o pływanie w deszczu, tak. Wtedy także sie dowiedziałam ze jak pada deszcz to woda robi się cieplejsza... (wow). Na prawde musicie kiedyś sprubowac bo to wyglada bajecznie jak jestes na srodku (małego) jeziora i do okoła unosza sie krople obijajace o wode... <3



6 komentarzy:

  1. Post i blog po prostu idealny. Na pewno będę tu zaglądać dużo, dużo częściej z nadzieją o nowy post! <3 :)

    Zapraszam,
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/
    (proszę o klikanie w link na dole najnowszego postu = w zamian zaobserwuję, skomentuje bloga i odwdzięczę się) z góry dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pewnością będzie jeszcze więcej wejść,gratuluję sukcesu!

    someflins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Filmik - boski : D . Takie pływanie w jeziorku podczas deszczu musi być fajne : D .
    + Obserwacja ? , daj znać u mnie : lublins.blogspot.com . Pozdrawiam i życzę miłego wieczorku !

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie piszesz! Chętnie będę tu zaglądać częściej <3!
    Mam do Ciebie jedną, małą sprawę.. Mogłabyś zerknąć na mój blog i kliknąć w banner sheinside i choies? (w pasku bocznym). W zamian Cię zaobserwuję i zareklamuję w następnej notce! :)
    paula-paulka.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post, podoba mi się :3
    Śliczne zdjęcia <3 zazdroszczę
    Blog jest bardzo inspirujący i ciekawy.
    Czekam na kolejną notkę :*
    Obserwujemy? jak tak to zaobserwuj i daj znać u mnie a ja się odwdzięczę :*

    Zapraszam do mnie aloohaparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję statystyk :)
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

- Akceptuje obs/obs ale jak zaczniesz.
- Kazdy komentarz mnie motywuje.
- Jak zostawisz link do bloga to tez na pewno zajrze.