piątek, 9 maja 2014

Spacer z kotem?

Mój pokój jest już prawie całkiem przygotowany do malowania (jak już wspomniałam wcześniej, maluje go na ciemno szary). Wszystkie meble mam w jednym miejscu, mam nadzieje że skończę wszystko jak najszybciej się da. Dopiero teraz znalazłam chwile, żeby napisać tego posta, bo odkąd szkoła się znów zaczęła, muszę się uczyć. Pffff.
W ostatni weekend wyszłam na spacer z kotem (na smyczy!). I z rodzicami, przy okazji porobiłam kilka zdjęć. :D




















Rekordowo krzywe <3

5 komentarzy:

  1. Mrauuu <3
    Ale fajne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka sliczna jestes :D

    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia i słodki kotek :))

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, kotek jest słodziutki,a ty jesteś bardzo ładna :)
    obserwujemy?

    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

- Akceptuje obs/obs ale jak zaczniesz.
- Kazdy komentarz mnie motywuje.
- Jak zostawisz link do bloga to tez na pewno zajrze.