poniedziałek, 26 maja 2014

Dzień Mamy!

Złożyliście już życzenia swoim mamom? :D

7 lat 
Tak tylko chciałam wam przypomnieć że trzeba złożyć życzenia naszym Mamom! :D
Tak to ja, miałam 7 lat i chyba szczeliłam wtedy focha...
W każdym razie już skończyłam mój pokój! Jest szary i na prawde mi się teraz podoba. Może zrobie room tour, tylko musze posprzątać więc jeszcze troche mi to zajmie...

Tak przy okazji, to zgubiłam mój telefon, już chyba z piąty raz... Tylko że miałam go tym razem dopiero pół roku i troche mi go szkoda. Teraz mi zostało tylko zbieranie na nowego! :D

Tak a pro po, z nudów zrobiłabym jakiś chellange, prosze o podpowiedzi w komentarzach!

5 komentarzy:

  1. Może ten z kostkami lodu?
    benia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia masz na blogu bardzo fajnie jak robisz te gify w poprzednim poście ? może wspulna obserwacja daj znać u mnie obs.=obs.http://madzia-magdzia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Faajnie tu, będę częściej wpadać! <3
    - obserwujemy? (zacznij, ja na pewno się odwdzięczę!)
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcie <3 Kupiłam mamie kwiatki i była zadowolona (:
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń

- Akceptuje obs/obs ale jak zaczniesz.
- Kazdy komentarz mnie motywuje.
- Jak zostawisz link do bloga to tez na pewno zajrze.