niedziela, 20 kwietnia 2014

Hello

Już tydzień w Polsce siedzę (i mam mnóstwo zdjęć, szykujcie się). Pierwszy dzień świąt już minął zotał jeszcze... Śmingus Dyngus!
Chciałabym pojechać do kuzynów na wieś, bo tam wydaje mi się że śmingus byłny najlepszy (!), ale moja mama to traktuje jak święto (nie oszukujmy się, to jest święto), więc nie moge im 'zawracać głowy'.
Nie rozumiem? Ale trudno, skoro mnie nie puści to bedzie musiała ze mna cały lany poniedziałek wytrzymac...

Strasznie chciałabym dodać pewien filmik z wakacji, ale niestaty nie mam talentu do komputerów, lub po prostu nie jestem 'sprytna' i po prostu nie wiem jak!
Tak więc jeśli kogoś to ciekawi może zajrzeć tutaj:

KLIK!


9 komentarzy:

  1. bardzo fajny post...

    http://livia-liviaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaaakie fajne tło:) miło się czyta.

    Obserwujemy? Ja już i czekam na rewanż :)

    red-apple-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę jedynym, który się nie publikuje ;)
    Supcio post :DD
    Ciekawy i buduje napięcie, bo czekamy na te zdj!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post, nie martw się nie tylko ty 'nie jesteś sprytna', witaj w kolubie ;)
    Zaobserwuj, a na pewno się odwdzięczę ;)

    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piszesz świetne posty i masz pięknego bloga <3 obserwuje bo napewno będe wpadać tu częściej + + moge cie prośić o kliknięcie jakiegoś linku z sheinide, to dużo dla mnie znaczy :) http://mergato.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajnie piszesz posty :) super blog, bardzo ładnie tu !

    ♦ http://patrycjawysowska.blogspot.com/♦

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny post i blog^^ Obserwujemy?
    Jeśli zechcesz zaobserwować mojego bloga to napisz u mnie w komentarzu, na pewno się odwdzięczę:P
    Pozdrawiam;P
    http://swiat-anuszki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny nagłówek!

    Co powiesz na wspólną obserwację?
    http://rosa137.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć jestem na twoim blogu po raz pierwszy i jestem pod wielkim szokiem jak dobrze go prowadzisz zauroczyłaś mnie. Chętnie tu jeszcze raz zajrzę czekam na nowy post.
    A tym czasem zapraszam do siebie po inspiracje :) Zapraszam cie również do kliknięcia w link do ostatniego postu ze sklepu Sheinside dla ciebie to sekunda, a ja postaram się twój blog pokazać w następnym poście.
    Obserwuje mojmozg13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

- Akceptuje obs/obs ale jak zaczniesz.
- Kazdy komentarz mnie motywuje.
- Jak zostawisz link do bloga to tez na pewno zajrze.