środa, 16 kwietnia 2014

Art tag

Pomyślałam, że może kogoś interesować, jak wyglądają moje rysunki (bo jak juz pisałam, się tym interesuje itd.), więc postanowiłam dodać dwa moje najładniejsze rysunki. 





Na pierwszym zdjęciu narysowałam (albo chociarz próbowałam) Care Delavingne. Na drugim zdjęciu jest jakaś postać z bajki, troche przerobiona...
Tak wiem, że te rysunki nie są najwyższych lotów... Nigdy nie chodziłam na żadne dodatkowe zajęcia z plastyki, ani do żadnej szkoły plastycznej. Więcej rysunków możesz zobaczyć na moim profilu na fb (link).
Jak chcesz możesz zaprosić do znajomych, i tak przyjmuje wszystkich ;D

P.S.
Baaaardzo mi zależy, żebyście wypowiedzieli się na temt tych dwóch prac, czyli zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga!

30 komentarzy:

  1. Pięknie rysujesz *-*


    http://andzia-o-o.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post :)
    Obserwujem? Zacznij, rewanż na 100%
    fashionbysultana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡ świetny post! widać, że wiesz o czym piszesz :) wpadłam przypadkiem, ale na pewno zostaję na dłużej :)
    a może wspólna obserwacja? :) Jeśli mnie zaobserwujesz to napisz a ja się zrewanżuje:* obs=obs
    ♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡
    ZAPRASZAM : http://jugii.blogspot.com/2014/04/wygraj-vansy-u-jugi.html#comment-form :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com
    nutkaciszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz talent, co do rysunków, ja bym popracowała jedynie nad mocniejszym cieniowaniem :)

    ♥MÓJ♥BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie rysujesz!
    Czekam na dalsze posty :*
    Obserwujemy?
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Z pewnością masz talent, ale jeszcze nie rozwinięty. Rysunki może nie są idealne, ale widać, że się starasz :). Ja nawet tak bym nie umiała narysować ;_;

    Obserwujemy? ✿ agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  8. Fajny post :)
    http://sandraaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny design bloga i miło się go czyta. Będę tu częściej zaglądać. Może obserwacja za obserwację? Zaobserwuj mój blog ,a ja się odwdzięczę :)

    www.evva-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne są!!
    ________________________________________________________________
    co powiesz na wspólną obserwację? Jeżeli tak to daj znać u mnie w komentarzu a ja się na pewno odwdzięczę :)

    http://my-live-my-business.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pierwszym świetnie dopracowałaś detale :)
    Natomiast drugi wyszedł Ci po prosty genialnie, bardzo mi się spodobał ^^

    http://zieloffa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz cudowny talent zazdroszczę !! :p

    endrie-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. drugi rysunek jest genialny! podoba mi się :)

    klikniesz w banery? daj znać, Mała Mi. :*

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny 1 rysunek!
    obserwuje i zapraszam
    become-wait.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz talent! Te rysunki są cudowne :))
    wikalifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. W te przepiękne święta Wielkanocne życzę Ci
    radosnych spotkań w gronie rodziny przy wielkanocnym stole,
    samych jajek święconych,
    zajączka i żółtego kurczaka,
    by twe szczęście trwało bez końca!<3

    a co do rysunków to drugi jest cudny ;*
    sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne rysunki *-*
    soelliee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie rysujesz!

    http://indyjskipalisander.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku jak ślicznie rysujesz!
    Obs za obs? Odpisz u mnie!
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne te rysunki, masz wielki talent dziewczyno! Akurat Cara ci się udała - skojarzyła mi się natomiast z Zuzą Kołodziejczyk, ale one są do siebie podobne więc wiesz ;* Skomentujesz może i u mnie?? :)


    have-fun-inlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
    Kolejny świetny post :) Śliczny wygląd bloga zazdroszczę *.*
    Dodaję do zakładek, bo na pewno będę wpadać i sprawdzać czy są nowe posty!

    http://kate-and-her-world.blogspot.com/
    http://aloohaparadise.blogspot.com
    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz ogromny talent :)
    izz-izzy.blogspot.com
    Jeśli Ci się spodoba to zaobserwuj,i skomentuj a ja na 100% się odwdzięcze .
    Trzymaj się cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oba rysunki są ładne, ale ten drugi jakoś bardziej trafia w mój gust. Podziwiam wszystkich ludzi, którzy potrafią tak ślicznie rysować. Ja nie mam do tego za grosz talentu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Rysunki sa śliczne, masz talent. Ja nawet w połowie tak ładnych bym nie narysowała, a szczególnie, ze ludzi to tylko patyczaków ładnie rysuję :P
    Dziękuj.ę za obserwację, bardzo mi miło, ja równiez obserwuję ;)

    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne rysunki , masz talent ! ;3

    co powiesz na wspólną obserwację ?
    http://moj-obiektyww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz niezwykły talent, szczególnie drugi rysunek niezmiernie mi się podoba :)

    Zapraszam do siebie,
    everything-in-french-sounds-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeju :) Świetne rysunki :)
    http://natalia-natttyy-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

- Akceptuje obs/obs ale jak zaczniesz.
- Kazdy komentarz mnie motywuje.
- Jak zostawisz link do bloga to tez na pewno zajrze.